13.5 C
București
sâmbătă, mai 18, 2024
AcasăActualitateAv. Gheorghe Piperea: Vom plăti pentru a respira, fiți siguri. Dacă s-a...

Av. Gheorghe Piperea: Vom plăti pentru a respira, fiți siguri. Dacă s-a putut contra fabricilor, se va putea și contra persoanele fizice

Articole Similare

blank

Avocatul Gheorghe Piperea afirmă că în viitorul apropiat, cetățenii Uniunii Europene vor plăti o taxă pentru emisiile de CO2 cauzate de respirație.

El a plecat de la faptul că deja, pe biletele de avion apare cantitatea de CO2 emisă. Piperea consideră că, pas cu pas, se va ajunge și la taxarea persoanelor fizice, așa cum se procedează deja cu companiile.

„E un bilet de avion. Apare acolo, desigur, nelipsita referință la cou_veed și statusul vakseenal. Dar noutatea absolută este referința la emanațiile maxim admise de gaze cu efect de seră. Dacă ați călătorit recent cu avionul, sigur aveți aceste informații “cruciale” pe bilet.

Citești și ajuți! Cumpără cartea: Ghidul incorect politic – Despre încălzirea globală și ecologism, de Christopher C. Horner, vei contribui la susținerea libertății ideilor și implicit, a siteului R3media.

Cam asta e limita dreptului de a respira. La dus, CO 2 E : 141.626. La întors, CO 2 E : 141.631. (nu mi-e clar de unde vine diferența, dar cine sunt eu să pun întrebări acolo unde s-au pronunțat atât de precis “experții”?).
Dincolo de această limită, devii delincvent. Începe, astfel, adevăratul sfârșit al libertății de a circula. Ceea ce s-a întâmplat în plandemie cu certificatul “verde” a fost doar experimentul. Procesul continuă cu transformarea omului obișnuit în infractor climatic. Va fi infinit mai rău decât în plandemie.
Ca și în cazul fabricilor (vezi comentarii), ca să emani mai mult decât îți permite autoritatea, va trebui să plătești certificate.

Fără să băgăm de seamă, fără-de-lege, doar cu “recomandări” de la marii preoți birocrați-tehnocrați ai științei voioase care filosofează cu ciocanul, a apărut cutuma limitării emisiei de gaze cu efect de seră la un maxim per persoană care urcă în avion. Urmează trenul, vaporul de linie, autobuzul și tramvaiul, după care instituțiile publice.

Deocamdată, nu există lege în acest sens, dar ce vă face să credeți că nu va fi? Sau de ce ar fi nevoie de lege când recomandările birocraților progresiști sunt sfinte? Credeți că vreun politician cu suflet de slugă și minte telecomandată va avea vreo minimă zvâcnire de revoltă sau opoziție? Nț. Nu i-ați văzut cum reacționează în plandemie și în plină propagandă pentru război?”, a scris avocatul într-o postare.

El și-a continuat pledoaria într-un comentariu.

„Vom plăti pentru a respira, fiți siguri. Că asta e trendul, gândiți-vă că de vreo 17 ani fabricile și uzinele sunt obligate să cumpere anual certificate de CO2 dacă vor fi emis mai multe gaze decât cota alocată. Unele corporații au făcut miliarde din opriri de producție și speculă (vezi cazul indianului Mittal, care a vândut Sidex după ce a făcut miliarde din certificate de CO2 primite cadou pentru închiderea cvasitotală a uzinei), altele au dat faliment, dar multe sunt ținute artificial în viață, cu bani din taxele noastre, meniți a finanța achiziția certificatelor penalizatoare (vezi CEO, Elcen, Alro). Iar privilegiații sunt ținuți în puf, fiind scutiți sau mereu amnistiați pentru poluare (de exemplu, Bayer, Pfizer, clubul GAFAM). Dacă s-a putut contra fabricilor, se va putea și contra persoanele fizice”, a explicat Piperea.

În context, reamintim că politica Uniunii Europene se bazează pe reducerea emisiilor de carbon, Bruxelles-ul propunându-și ca până în 2050 să obțină „emisii zero” de CO2.

Din acest motiv, deja a fost interzisă producerea de mașini cu motoare non-electrice, din 2035.

UE aprobă din ce în ce mai multe alimente din insecte, având în vedere că mâncarea produsă tradițional, în ferme, este considerată prea poluantă.

Nu mai vorbim de distrugerea unor industrii, precum mineritul, din același motiv. Este vorba despre infama strategie „Green Deal”.

Parteneri

Salamul de Sibiu revine oficial în SUA

Primul produs românesc de origine animală exportat pe piața...