5.9 C
București
marți, martie 5, 2024
AcasăEconomicSmart România – Educație în Business: Cum atragem mai mulți turiști, avem...

Smart România – Educație în Business: Cum atragem mai mulți turiști, avem nevoie de un NOU BRAND, cum îmbunătățim calitatea serviciilor?

Articole Similare

Dacia și brandurile chinezești câștigă teren în Italia

În ultimele luni, piața auto italiană a înregistrat...

FSB recrutează ucraineni în Transnistria

Serviciul secret al Rusiei, FSB, recrutează ucraineni în Transnistria,...

Război în Ucraina, ziua 740. Vladimir Putin, acuzat că vrea să destabilizeze Germania

Război în Ucraina, ziua 740. Duminică, ministrul german al...

Sosirile înregistrate în structurile de primire turistică anul trecut au însumat 11,299 milioane de persoane, în creştere cu aproape 22% faţă de anul 2021, potrivit datelor comunicate de Institutul Naţional de Statistică (INS). Este mult, este puțin? Încercăm împreună cu cei mai importanți experți din acest sector să găsim răspunsuri luni seara, în cadrul unei noi dezbateri Smart România – Educație în Business.

 

Vezi și Evenimentele SMART Romania se reiau la Berăria Gambrinus

Așa cum v-am obișnuit deja, Brand Media Production și Berăria Gambrinus (Bd. Regina Elisabeta, nr 38, București) propune o nouă temă de dezbatere, luni, 13 februarie, de la ora 19.

Tema dezbaterii: TURISMUL în România

Ce discutăm:

  • Cum atragem câți mai mulți turiști străini și români?
  • Ce sectoare putem promova: staíunile montane, litoralul românesc, Delta Dunării, satul românesc, gastronomia, mănăstirile și monumentele istorice?
  • Avem nevoie sau nu de un BRAND de țară?
  • Cum atragem fonduri si noi investitii în sectorul HoReCa?
  • Cum îmbunătățim calitatea serviciilor?

Speakeri:

Smart România – Educație în Business:
Smart România – Educație în Business:

Smart România – Educație în Business:
Smart România – Educație în Business:

Smart România – Educație în Business:
Smart România – Educație în Business:

INVITAT SURPRIZĂ

Moderator: Ciprian Mailat, jurnalist și antreprenor

AGENDĂ:

18:45 – 19:15 Welcome & Coffee
19:15 – 19:45 Asociere bere Kozel cu mâncare românească și neoromânească
19:45 – 20:00 Intro Ciprian Mailat
20:00 – 20:45 Dezbatere
20:45 – 21:00 Invitat SURPRIZĂ
21:00 – 21:15 Q&A
21:15 – 21:45 Networking
21:45 – 23:30 AFTER Party

Parteneri: Apa Kangen, Diamonds Kids, Sunwaves, Vesta, Vatra Resort, Explorado, International Alexander, Club Tesla, Alstom Romania, Kozel, Berăria Gambrinus

Parteneri Media: Profit News TV, News.ro, Profit.ro, TopAntreprenori, PiataPresei, EnergyHub, ClubAntreprenor, Informateca, NewMoney, Cetățeanul.net, WaveNews,

Pentru înscrieri vă rugăm să ne contactați pe email sau rețelele de socializare:
ciprian.mailat@gmail.cometves.filip@gmail.com

Taxa de înscriere: 30 RON + 50 RON Consumație minimă
O cafea din partea casei + Apă Kangen
Mai multe informații:
Ciprian Mailat: 0729729663

Cum a fost 2022 din punct de vedere turistic

Cei mai mulţi turiști străini care au vizitat anul trecut România au venit din Germania (173.500 persoane), Israel (150.500 persoane) şi Italia (122.800 persoane).

Sosirile vizitatorilor străini în România, înregistrate la punctele de frontieră, au fost în anul 2022 de 12,696 milioane de persoane, în creştere cu 87% faţă de anul 2021.

În același timp, plecările vizitatorilor români în străinătate, înregistrate la punctele de frontieră, au fost de 17,265 milioane de persoane, în creştere cu 48,3% comparativ cu anul 2021.

Din numărul total, sosirile turiştilor români au reprezentat 86%, în timp ce sosirile turiştilor străini au înregistrat un procent de 14%. Înnoptările înregistrate în structurile de primire turistică au însumat 24,319 milioane, în creştere cu 17,8% faţă de 2021.

Înnoptările turiştilor români în structurile de primire turistică cu funcţiuni de cazare au reprezentat 85,8%, în timp ce ale turiştilor străini – 14,2%. Durata medie a şederii în 2022 a fost de 2,1 zile la turiştii români şi de 2,2 zile la cei străini.

Anul trecut, indicele de utilizare netă a locurilor de cazare turistică a fost de 30,1% pe total structuri de cazare turistică, în creştere cu 3,6 puncte procentuale faţă de anul 2021.

Unde au mers cei mai mulţi

Cele mai multe sosiri ale turiştilor în structurile cu funcţiuni de cazare au fost în: Bucureşti (1,480 milioane de persoane), Constanţa (1,253 milioane de persoane) şi Braşov (1,187 milioane de persoane), iar înnoptări – în Constanţa (4,106 milioane), Bucureşti (2,937 milioane) şi Braşov (2,212 milioane).

blank

Unii vor la apartamente şi camere de închiriat

La capitolul sosiri în apartamente şi camere de închiriat au fost 1,056 milioane de persoane, în creştere cu 40,0% faţă de anul 2021. Din numărul total, sosirile turiştilor români în apartamente şi camere de închiriat au reprezentat 92,5%, iar sosirile turiştilor străini – 7,5%.

Înnoptările înregistrate în apartamente şi camere de închiriat în anul 2022 au însumat 2,259 milioane, în creştere cu 29,4% faţă de anul precedent. Cei mai mulţi au fost români – 92,2%. Pe judeţe, cei mai mulţi s-au dus în Constanţa (648.300), Braşov (334.500) şi Bucureşti (291.800).

Parteneri

Fermierii cer demiterea unor funcționari. În caz contrar, vor relua protestele

Fermierii au trimis o scrisoare deschisă lui Klaus Iohannis...