0.6 C
București
sâmbătă, ianuarie 18, 2025
AcasăActualitateOameni prinși în nămeți au stat cu orele-n mașini până la sosirea...

Oameni prinși în nămeți au stat cu orele-n mașini până la sosirea salvatorilor. Cât ar fi rezistat dacă mașinile erau electrice?

Articole Similare

Pare că va exista un nou Mercedes S-Class Coupe până la urmă

În lumea automobilelor de lux, Mercedes-Benz a fost...

Alimentația potrivită pentru pisicile care trăiesc în apartament

Ce tipuri de hrană sunt recomandate și cum să...

Gestionarea eficientă a deșeurilor la bloc. Cum să implementezi un sistem de colectare selectivă

Gestionarea eficientă a deșeurilor reprezintă o provocare majoră pentru...

Soluții pentru îmbunătățirea siguranței în bloc: Camere de supraveghere și interfoane moderne

Siguranța într-un bloc de locuințe reprezintă o prioritate pentru...

Beneficiile grădinilor comunitare și întreținerea spațiilor verzi

Grădinile comunitare și spațiile verzi sunt mai mult decât...

Nordul țării a fost cuprins de zăpadă, iar zeci de mașini au rămas înzăpezite pe drumurile închise de viscol. Unii dintre șoferi au stat ore-n șir în mașină, automobilul fiind singura salvare.

Un șofer a povestit la Știrile Protv că are „cinci ore” de când „stau și îngheț în frig”. Altul, 11 ore.„Adrian Baltariu a rămas blocat, marți seară, pe un drum județean, iar utilajul trimis să-l scoată dintre troiene s-a înzăpezit și el. Secvențele le-a filmat cu o cameră de bord.Abia la prânz a reușit singur să iasă.

„M-am băgat într-un șanț. Am luat-o pe câmp, efectiv ca în filme. Sunt oameni care încă sunt acolo, în mașini. Nu știu dacă se observă ochii, dar de la ora opt sunt cu mașina pornită, rafale de vânt de 50km/h. E gheața atât pe portieră”, a spus el.

Citești și ajuți! Cumpără cartea: Ghidul incorect politic – Despre încălzirea globală și ecologism, de Christopher C. Horner, vei contribui la susținerea libertății ideilor și implicit, a siteului R3media.

Ne întrebăm ce s-ar fi întâmplat dacă în locul mașinilor cu benzină sau motorină, sinistrații ar fi fost prinși de viscol cu mașini electrice de care își dorește Comisia Europeană, a căror autonomie este redusă, inclusiv în condiții atmosferice ideale.

Parteneri