Inteligenţa artificială generativă este văzută de compania care deţine Facebook, Instagram şi WhatsApp ca un instrument care poate genera reclame mai eficiente.
Meta lucrează la o tehnologie bazată pe AI generativ, acelaşi tip de instrument care stă la baza noilor chatboţi dezvoltaţi de companii precum OpenAI, Microsoft şi Google, pe care să o poată folosi în domeniul publicităţii.
Într-un interviu pentru Nikkei, directorul tehnic de la Meta, Andrew Bosworth, spune că Meta lucrează la instrumente care folosesc inteligenţa artificială pentru a crea reclame.
Bosworth mai spune că se aşteaptă ca până la finele anului Meta să ofere companiilor instrumente bazate pe AI ce pot, printre altele, să adapteze imaginile afişate în funcţie de audienţă.
De aceste instrumente se ocupă o echipă specializată în tehnologii de AI din cadrul companiei, înfiinţată în februarie şi condusă de responsabilul de produs Chris Cox.
BMW scrambler R nine T: motocicleta retro care te duce dincolo de asfaltul care se termină
Aceeaşi echipă lucrează la chatboţi precum ChatGPT, pe care urmează să-i implementeze în WhatsApp şi Messenger, şi la filtre care folosesc inteligenţa artificială pentru Instagram.