21 C
București
vineri, septembrie 22, 2023
AcasăExterneChina va fi în centrul campaniei Mercedes-Benz

China va fi în centrul campaniei Mercedes-Benz

Articole Similare

Skoda a fabricat trei milioane de SUV-uri

Skoda este într-o atmosferă de sărbătoare, deoarece SUV-ul...

Lexus nu renunță la berline, deoarece cererea încă există

Pentru prima dată în istorie, SUV-urile au reprezentat...

Accesorii esențiale pentru motociclete: Un ghid cuprinzător pentru motocicliști

Atunci când ești pasionat de motociclete, îți dorești...

Mercedes-Benz pune China, cea mai mare piaţă auto din lume, în centrul viitoarei sale campanii pentru vehicule electrice (EV), începând din 2025, a declarat CEO-ul său pentru revista germană Automobilwoche.

 

”Pentru a face acest lucru, trebuie să stăpânim propulsia electrică la fel de bine ca digitalizarea. La asta se aşteaptă clienţii noştri”, a spus Ola Kaellenius.

Din 2025, toate noile platforme de vehicule ale Mercedes-Benz vor produce vehicule electrice doar conform unei strategii pe care producătorul german de automobile de lux a prezentat-o în 2021.

Un director senior a declarat pentru Automobilwoche că modelele pe care compania intenţionează să le lanseze în China pe baza viitoarei platforme MB.EA sunt în curs de revizuire, pentru a se asigura că răspund mai bine nevoilor clienţilor locali, evidenţiind spaţiul şi conţinutul digital.

China rămâne cea mai relevantă piaţă pentru producătorii auto din Germania, dar mărcile locale deţin controlul, cu o cotă de 81% din piaţa chineză de vehicule electrice în 2022, a descoperit Counterpoint Research.

Cutremur cu magnitudinea 6.5, resimţit în America Centrală

China deţine, de asemenea, o participaţie semnificativă în Mercedes-Benz, ai cărui doi principali acţionari sunt Beijing Automotive Group şi preşedintele Geely, Li Shufu.

Parteneri